Konference med professionel ordstyrer opgaver

Vi skulle holde et stort event på kontoret her forleden uge. Vi havde hevet kollegaer ind fra hele verden, som skulle komme med forskellige faglige oplæg. Vi var omkring 200 mennesker, hvilket må siges at være en del. Derfor havde vi booket en professionel ordstyrer til opgaver og til at hjælpe os med dagens mål. 

Vi har en sekretær på kontoret, som vi er super glade for, men der da var en masse forskellige opgaver, som hun skulle tage sig af, som at sørge for, at maden var i top, at der var friskbrygget kaffe klar på kanden, og at lokalerne hele tiden var pæne og imødekommende. Til de mere praktiske ting, som at tjekke, at teknikken fungerede havde vi nogle professionelle fagfolk og direktørens personlige assistent som med hård hånd fik sat de næste speakere på scenen.

Som teamleder var det mit job at finde det mit job at finde de rigtige folk fra mit team til at lave oplæg, da jeg gerne ville have, det skulle være så professionelt som muligt, så ringede jeg til Amalie Lyne for at høre, om hun var interesseret i at hjælpe os som en slags moderator og ordstyrer med opgaver, som krævede, at hun ligesom havde overblikket over, hvem der skulle snakke, hvor meget de skulle snakke, og fik guidet dem i en rigtig retning, hvis de var på vej på afveje. Da der efter hver speaker skulle være et slags panel, hvor man kunne stille spørgsmål til oplægsholderen.

Her var det så Amalie Lyhnes job at holde styr på flokken og holde styr på spørgsmålene. Hun styrede slaget med hård hånd. Da direktøren hørte om min plan, havde han booket hende ind til hele dagen, således at hun var med fra start til slut.

Det var en super hyggelig dag, og de fleste virkede super glade og tilfredse. Næste år skal vi heldigvis til Stockholm til et andet kontor, hvilket jeg er glad for, så jeg kan slappe lidt mere af.

dreamstime_xl_8986676

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *