Walk-in service i Silkeborg – Akut reparation af Iphone

Jeg er jo som bekendt franskmand, og jeg vil altid have Frankrig i mit hjerte og blod, og selvom Frankrig ikke ligger så vanvittigt langt væk, så kan jeg godt få en smule hjemve en gang imellem.

Jeg var i Silkeborg i sidste uge, og boede hos en veninde i hendes lejlighed, hvor hun havde flot udsigt ud over skovklædte bakker – meget tæt på Gudenåen. Jeg har altid været meget bidt af historie, og i Silkeborg har man fundet de kendte moselig bl.a. Grauballe- & Tollundmanden, som er dateret helt tilbage til 200-400 f.kr.

Min veninde og jeg valgte om tirsdagen at lave noget kulturelt, og hun ville gerne vise mig Silkeborgs ældste bygning i byen nemlig Museet i Silkeborg Hovedgård. Her kunne jeg komme til at se moseligene, og gamle fund fra vikingetiden og middelalderen.

Da vi skulle til at gå, nåede vi lige ud af opgangen, da jeg fandt ud af at jeg havde glemt min Iphone. Jeg ville have kamera med, men mit spejlrefleks kamera havde jeg glemt derhjemme, så min telefon var det eneste kamera jeg kunne benytte. Så vi måtte op igen, så jeg kunne hente den.

Da vi nåede ned til bussen, og vi skulle til at stige på, trak jeg mit rejsekort op af lommen, men min Iphone røg uheldigvis med op. Jeg kunne mærke telefonen ryge ud af lommen, og som refleks for at prøve at gribe den, får jeg kastet den ned på cykelstien. Skærmen var fuldstændig flækket, og jeg kunne ikke se noget som helst på den.

Min veninde vidste heldigvis, hvor der lå en butik, der udførte reparation af Iphone i Silkeborg. Og det lå tilfældigvis også lige på vejen hen til Silkeborg museum.

Da vi trådte ind i butikken, tog de imod min Iphone, og i løbet af en lille halv time, fik jeg den tilbage – så god som ny. Jeg var lykkelig.

Vi tog derefter ned på Silkeborg museum, hvor jeg fik knappet en masse billeder, så jeg var glad. Så skulle du stå i en lignende situation, hvor du har brug for akut reparation af Iphone, så ved du hvor du kan tage hen.